Sunday, November 22, 2009

Waha!!!!

Semalam pegi kerja jap, pastu pi One Utama window shopping.. Cadangan asal ialah window shopping, tapi kasi swipe jugak la untuk dua helai baju t-shirt haha. Jalan punya jalan masuk Royal Sporting House, nampak la satu kasut... The Adidas Goodyear edition... Dah lama aku cari, dan yang aku jumpa sume nyer kaler white ngan either stripe red or green. Saiz jer takde. Yang aku jumpa ni uniquely kaler hitam with white stripes.. Now I feel like a black stig already haha!! Probably kena cari black jacket and black full face helmet. Then probably new fat black stig will appears haha!!!

Kemudian aku ngan Wan head to Ikea, ada kedai alter jeans, aku bagi levi's aku untuk kecikkan sket kaki dia. Awek pembantu kedai tu sikit punya nakal, leh dia kenakan aku masa nak bayar deposit, cet !! Inside Ikea, jumpe la meja komputer kecik, rm55 je, kasi angkat terus la. Dah bosan pakai meja meniaga kat bilik ni haha.. Wan amik satu drawer, then settle payment trus head balik..

Later kat umah, siap pasang meja tu, on laptop dan berjaya wifi free, aku pun online. After update status kat FB, ko pun mencelah, macam biasa.. Aku pun suka gak. Layan ko macam biasa. Then aku sms ko, ko pun reply macam biasa, macam as friend. Adui nak wat macam mana? Nak bagi signal pun ko tak paham. Takpe la, just wait. Anyway hari ni ko nak marathon yea, dukeathon. Aku doakan dan harap ko enjoy the run :)

No comments: