Tuesday, November 17, 2009

Satu hari yang indah... Entah?!

Semalam satu hari hujan. Baju yang dijemur pun tak kering, dalam ofis pun macam kat kutub antartik, gila beku... Akaun pun banyak, pretty busy as well. Then after kerja budak budak pompuan ajak join diorang pegi klinik then join dinner sekali. Aku pun pegi jer la. Then after that diorang ajak dinner kat ayam penyet sunway tu. Ahh follow jer la sian aku tengok muka anak anak aku yang demam tu. Orang demam kena la bagi happy sket baru la cepat kebah kan? So then we have our dinner there. Sang Wira share ngan Didot satu set, Kak Mah makan sampai takleh abis satu set pun (ape kena ngan ko Kak Mah ei??) Yuli pulak still on diet, tak makan nasi tapi order lauk ngan soto... On the way back elok je aku nak parking, panggilan telefon dari dia. Yeap, dia yang aku minati dari dulu, dan sampai skarang dia tak sedar dan hanya treat aku sebagai kawan. What you expect, kan? Kitorang kenal dari form 1 berhingus sampai la besar panjang form 5. Well, yang tu aku story lain kali, coz entry ni pasal ape yang di story kan masa ko call aku. So ko teringin nak makan kat murni, mintak tolong aku bawa ke sana. No problem, princess. Aku sentiasa sedia untukmu. Tapi kau mengadu padaku. Ko ceritakan pada aku tentang BF ko. How he always ngelak bila ko tanya bab kahwin, how sometimes he act unmatured towards ko. Its something yang jika ku diberi peluang, takkan aku lakukan pada kau. Tahukah kau tiap kali aku sujud pada-Nya, aku pohon hati kau terbuka untuk berubah, dan hati kau terbuka untuk menerima aku. Kau bilang dia lelaki yang baik, dan kau juga sayangkan dia. Aku rasa bersalah atas doa doa aku. Adakah aku memohon melakukan keburukan dari-Mu Allah? Aku tak tahu. Engkau yang dapat menilai-Nya. Namun aku mengerti Kau lah yang Maha Mengetahui apa yang ada dalam hatiku ini, dan Kau Maha Mendengar rintihan hamba ini tiap malam ya Allah.. I lost words to say, ans this post shall ends here for a while...

No comments: