Friday, November 27, 2009

Kenapa padam akaun ko?

Aku baru je fb ngan ko dan kak mah pasal posting fb myvi strech.. Esok pagi aku tgk komen ko dah hilang. Misteri aku rasa. Ingat ko dah benci aku, ingatkan ko dah padam aku dari senarai frends kat fb. Aku biar je sehari dua.. Tengok tengok memang takde pun. Rupanya ko dah padam akaun ko. Bler aku sms ko cakap ko padam sebab fb makan masa ko. Well, aku rasa aku tak setuju. Sebab aku pun kaki fb, tapi aku tak main game, tak gila macam macam game. Just update status, komen kengkawan, that's all. Social networking macam ni penting, all kawan kita dapat tau what you feel, what you do, so aku rasa ko tak perlu la sampai nak delete akaun. Sayang tu. Gambor pun tak payah la upload bebanyak sangat.. Maybe aku akan nasihatkan ko semula.

Aku sms, aku tanya sepatah, ko jawap sepatah. Then aku throw in some jokes, you laugh. Aku feels good. Aku suka lihat kau gembira. Dan aku nak kau gembira sepanjang masa.. Aku mahukan begitu. Adakah peluang itu? Aku mohon pada-Nya tiap hari dan waktu.

Kau akan pulang ke Melaka hari ni, esok akan beraya ke Kedah. Aku doakan kau selamat pergi dan pulang. Dan aku yakin kau akan gembira di sisi keluarga kau. Selamat Hari Raya Korban.

Aku rindukan senyuman mu, biar pun mungkin senyuman itu takkan jadi milikku.....

No comments: