Tuesday, June 5, 2007

Astonishing !!!

Pada pukul 1.45 pagi 5 jun 2007 (hari ni) maka lengkaplah kehidupan diriku dengan kehadiran yang tersayang. dah lama aku perhatikannya dari jauh dan akhinya malam semalam adalah puncak kepada segala-galanya.but don't be suprised as i am not thinking like what you are thinking. actually the right word is 'setelah lama membuat muka seposen kepada bangla yang menjaga kaunter shell di tempat aku akhirnya complete jua koleksi SHELL FERRARI aku..' heheh..



camne leh leh complete? bukan kah ko ini mat rempit yang menunggang modenas kriss? bukankan full tank kriss baru rm8? nak dapat kereta bukan ke kena beli minyak rm40 jer??
rahsianya ialah aku hanya isi minyak moto rm4(bukan full tank- cis si cheapskate!) je tapi aku gi isi pukul 1 pagi la time takde orang baru la dapat kow-tim ngan bangla tuh..



1st time beli aku dapat model f2005,
2nd time model f430,
3rd time model super america dan
4th time aku beli 360 spider..
malam semalam aku berjaya beli dua ketul sekaligus...
model enzo dengan f50. heheheh lena tido malam semalam..




No comments: